Na zlecenie Klienta dokonujemy odbiorów technicznych mieszkań i domów. Każdy odbiór jest zakończony protokołem. Zanalezione usterki są opisane z podaniem odnośników do obowiązujących Polskich Norm, Warunków technicznych jakim pownny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Prawa Budowlanego, Norm Branżowych. Klient otrzymuje informacje, które usterki są błache, które ważne, a które niedopuszczalne. Developer ma za zadanie usunąć usterki, lub zrekompensować finansowo.
Sprawdzeniu podlegają:
- zgodność mieszkania z projektem i umową - wymiary, zastosowane technologie, wymagania jakościowe - wg Projektu, Umowy z Develoerem;
- równość i estetyka tynków ścian i sufitów- wg normy PN-B-10110:2005
- równość posadzek, ich estetyka i jakość - wg normy PN - 76/8841-22
- stolarka okienna , drzwi wewnętrzne i zewnętrzne wg normy PN - 88/B-10085
- szyby wg normy PN - EN/1279-1:2005(U)
- wykonanie prac okładzinowych - glazura, terakota, gres, parkiety, panele wg normy PN - 75/B-10121
- wykonanie prac wykończeniowych - szpachlowanie, malowanie, tynki dekoracyjne - wg norm branżowych, zaleceń producenta
- sprawdzenie wentylacji grawitacyjnej w mieszkaniu
- sprawdzenie instalacji ogrzewania
- sprawdzenie instalacji wod-kan
- sprawdzenie instalacji elektrycznej
- badania kamerą termowizyjną z interpretacją wyników i zaleceniami